Definicja hasła: przystrzelanie broni

przystrzelanie broni

wyregulowanie przyrządów celowniczych w ten sposób, aby broń biła celnie.

Przystrzelanie broni to proces, którego celem jest wyregulowanie przyrządów celowniczych w taki sposób, aby broń biła celnie. Jest to kluczowy krok dla myśliwego, pozwalający na skuteczne i precyzyjne strzelanie do zwierzyny. Proces ten może być przeprowadzany przez profesjonalnego strzelca lub samodzielnie przez myśliwego. Aby skutecznie przystrzelić broń, konieczne jest najpierw zidentyfikowanie typu broni oraz odnalezienie optymalnej kombinacji ustawień przyrządów celowniczych.

Następnie następuje ustawienie odległości między źrenicą a okiem strzelca oraz odległości między lufą a celem. Po tym kroku następuje wybór odpowiedniej amunicji i dostosowanie przyrządów celowniczych tak, aby amunicja trafiała w cel. Aby potwierdzić poprawność przystrzelenia broni, można wykorzystać strzelanie do tarczy lub innego obiektu z odległości 25-50 metrów i przeprowadzenie obserwacji trafień. W przypadku gdy amunicja trafia w zamierzony punkt, broń jest uznawana za poprawnie przystrzeloną. Natomiast gdy amunicja nie trafia w oczekiwane miejsce, konieczne jest dokonanie korekty ustawień przyrządów celowniczych i powtórzenie procesu aż do uzyskania pożądanego rezultatu.

Potrzebujesz dokładniejszych informacji?
szukaj przystrzelanie broni w wyszukiwarce Google

Inne hasła na literę P

zobacz pełną listę haseł

posokowiec

pies myśliwski pracujący na farbie,

podchód

sposób polowania, polegający na podchodzeniu przez myśliwego do zwierzyny na odległość strzału.

pozyskanie zwierzyny

wejście w posiadanie zwierzyny przez odstrzał lub odłów.

prośna

ciężarna locha

polano, polano, wiecha

ogon wilka.

pochwa

futerał ochronny na głownię białej brom myśliwskiej, wykonany przeważnie ze skóry okutej

przelot

inaczej ciąg.

ponowa

świeży opad śniegu ułatwiający myśliwym tropienie. Idealne warunki do polowania.

podkowa

ciemnobrązowy łuk upierzenia na piersi kuropatwy.

pętla

splątane tropy zająca na śniegu.