Definicja hasła: badylarz

badylarz

byk łosia lub daniela posiadający poroże (zamiast łopat) o odnogach jak u jelenia.

Potrzebujesz dokładniejszych informacji?
szukaj badylarz w wyszukiwarce Google

Komentarze użytkowników

Jeśli znasz lepszą definicję lub ciekawostki dotyczące hasła badylarz, napisz tutaj:

Inne hasła na literę B

zobacz pełną listę haseł

bielak

inaczej zając bielak.

bałwanek

bok

inaczej nadlufka.

bałamut

pies gończy gubiący trop, biegający po starym tropie lub głoszący ptaka, przez co wprowadza w błąd resztę psów.

batalion, bojownik, batalion, bojownik (Philoma- chus pugnax L.)

ptak łowny z rodziny brodźców, rzędu siewkowatych. Długość samca 30-33 cm, samicy 24- 27 cm, rozpiętość skrzydeł odpowiednio 57-60 cm oraz 45-50 cm. Ma dość wysokie nogi, prosty (...)

bażant zwyczajny łowny, kaukaski, kolchijski, bażant zwyczajny łowny, kaukaski, kolchijski (Phasianus colchicus L.)

ptak łowny z rodziny bażan- towatych, z rzędu kuraków. Pochodzi głównie z zachodniej i środkowej Azji, do Polski sprowadzony w XVIII w. Samieć jest barwnie upierzony o metalicznym połysku (...)

broń odprzodowa

brożek

niewielka sieć używana dawniej do łowienia ptaków.

bezpieczeństwo na polowaniu

bączek

inaczej antabka.